tisdag 24 juli 2012

OPI - Black Spotted: the aftermath.

Först och främst ber jag om ursäkt för trasiga naglar. Det är sånt som händer när man jobbar.
Nu till saken: Jag var verkligen så glad när jag äntligen fått min flaska Black Spotted, målade med den direkt och visade upp. Var mycket nöjd. Men, såhär såg min naglar ut efter två dar. Visserligen jobbdar, men ändå. Tråkigt! En anledning är väl att jag inte använde mej av överlack eftersom jag läst att det ska få BS att liksom "läcka". Det är ju ett väldigt flyktigt lack, men inte trodde jag att det skulle bli såhär. Jag ska experimentera lite och se om jag kommer fram till nåt bra sätt som gör att det håller bättre. Ska bara tillägga att jag tycker ändå att det är värt att ha i sin ägo, som den lacknörd jag är. Det är ju one of a kind.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar