onsdag 4 juli 2012

Happy 4th of July!!

Idag är det USA's nationaldag som ni nog vet. Jag fick för mej att jag skulle fira den litegrann, på naglarna iaf. Den blå lackade jag med redan igår, och den passade ju väldigt bra in i temat. Använde mej av striping-tejp för att få en rak linje och la ett vitt lack för att få till typ en ruffian. Som ni ser blev det vita inte så värst vitt, och där har jag ändå lagt på 3-4 lager. Tråkigt. Måste skaffa mej ett riktigt tippex-vitt lack. Tips? Hade ett ordentligt vitt nail art-lack som tur var, så jag kunde göra klart. Målade först de röda ränderna på det "vita" och sen med nail art-lacket. Ränder på frihand är inte min starka sida. Lite prickar som stjärnor och så var det klart! :)
Blå: Blue Iguana från China Glaze, röd: Red Stallion också CG & vit: nail art-lack från Kiss.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar