onsdag 24 oktober 2012

OPI - Outrageous Neons Skittle

Det börjar bli mörkt ute. Jag vill inte. Därför tog jag de allra mest lysande färgerna jag har och lackade med idag. Outrageous Neons från OPI var faktiskt en vinst och jag fick hela setet med de söta minilacken. Fyra färger; Ridiculously Yellow, Formidably Orange, Riotously Pink och Seriously Purple plus White Base och Top Coat. Jag hade svårt att välja vilket jag skulle ta så det fick bli en skittle. Då sparar jag ju lite på de små flaskorna också, så de räcker längre. De tre översta bilderna är utan topplack (jag använde mej av Seche och inte det som följde med) och de tre under är med. Det blev ett lager av det vita och tre var av de andra. Inte riktigt nöjd med den lila, skulle nog ha behövt ett fjärde (!) lager där.








2 kommentarer: