onsdag 17 oktober 2012

Lite tröst.

Eftersom jag fr.o.m. idag, onsdag, kommer vara sjukskriven några dar är det tur att jag har lite nytt att trösta mej med, titta på och lacka med. China Glaze-swatchningen fortsätter, men det börjar bli lite tråkigt. Tycker ni också det kanske?

Mina första Models Own-lack Emerald Black, Purple Blue, Pinky Brown, Aqua Violet, Indian Ocean & Purple Haze. Köpta från Models Own hemsida.
 
OPI - Black Cherry Chutney, Orly - Can't Be Tamed, China Glaze - Exotic Encounters, Glitter Goblin & Rougish Red. Köpta från TransDesign.

OPI - Romeo & Joliet. Vunnit i auktion på Tradera.

OPI - Brand New Skates. Fått genom byte via Lacka-Byt-gruppen på Facebook.

2 kommentarer:

  1. Många nya godingar. Köpte också en del Models Own som jag ser fram emot att prova.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är de. :) Can't be tamed är jag absolut mest sugen på, men alla de andra kommer god tvåa.

    SvaraRadera