tisdag 2 oktober 2012

Bästa handkrämen

Jag har haft den här länge nu och den är så himla bra. Gardeners Hand Theraphy från Crabtree & Evelyn. Ganska fet konsistens, men den går ändå in i huden fort. Jag skaffade den när jag gick en floristutbildning för några år sen. När man jobbar med blommor är det lätt hänt att man får taggar, sticker sej på knivar, man har händerna i vatten ofta osv. och då var den här prefekt. Jag får för mej att den är lite antiseptisk, eftersom de liksom 'lagar' händerna just när det gäller små sticksår och liknande, men det är inget jag kan säga med säkerhet. Ett som är helt säkert är att jag rekommenderar den, till hundra procent. Någon som också gillar handkrämerna från Crabtree & Evelyn är Nailtastic, och det var därifrån jag fick idén att tipsa om denna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar