måndag 31 december 2012

Wishlist 2013 - China Glaze

Det blev inget NailArtSunday inlägg idag tyvärr. Men här kommer nånting annat. Jag har surfat runt på eBay ett bra tag nu ikväll och måste bara lägga ut en liten önskelista. Det finns ju så himla många fina lack så jag blir helt tokig. En del är nya och en del är gamla godingar. De här kommer alla från China Glaze.

De här nya glitterlacken från China Glaze ser ju helt galet läckra ut. I want them all!!

Det här ser roligt ut, en kan nog göra en hel del enkla men ändå snygga nailarts med dem.


En gammal men åh så snygg kollektion. Jag har några av dem, men hade inte haft nåt emot att äga dem alla.
OMG: den mest hypade kollektionen någonsin tror jag. Har ju några av dem, men tänk er att äga alla. Bara tanken på det ger mej lyckokänslor,
 

2 kommentarer:

  1. China Glaze har verkligen gjort mycket bra grejer :) Och jag kan intyga att det är en väldigt trevlig känsla att ställa ner den sista flaskan i OMG kollektionen i lådan och ha komplett kollektion av dem ;)

    SvaraRadera
  2. De har ju det! Tror inte jag ogillat ett enda av deras lack som jag skaffat. Åh, jag förstår det. Har nyss lyckats lägga vantarna på två till av dem, ska bli sååå kul att få hem 2nite och DV8. :D

    SvaraRadera