tisdag 4 december 2012

Ofrivilligt avbrott.

Min dator håller på att dö verkar det som. Nu har jag inte fått igång den alls på flera dar. Det känns inge vidare. Hoppas jag har sparat ner det viktigaste på den externa hårddisken, annars vet jag inte vad jag ska ta mej till. Så om det känns tomt här på bloggen ett tag framöver så vet ni varför.

Ska iallafall visa er vad jag har på naglarna just nu. Det är vackert, mörkt och lite glittrigt. Bad Romance heter det och det är mitt allra första Deborah Lippman! En svart bas, eller möjligen den mörkaste lila som finns, med en massa magenta-färgade glitter i, små och lite större hexagonaler. Lovely! Det flöt på bra, men jag märkte att det var bäst att vänta en lite längre stund mellan lagren än jag vanligtvis brukar göra. Två lager var bra, men tre gjorde det ännu bättre.

Nu är detta alltså ett inlägg från mobilen då jag hoppas det ser okej ut. Det är det bästa jag kan åstadkomma för tillfället.

2 kommentarer:

  1. Undrade just vart du tagit vägen ;)
    Lacket ser fint ut! Hoppas på fler bilder av det sen när det löst sig med datorn!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken. :) Fler bilder kommer, dock inte just nu. De andra bilderna försvann. :/

      Radera