torsdag 13 december 2012

Gina Tricot - Alexis

Alexis, ett lack helt i min smak. Påminner lite om OPI's The Show Must Go On, men bara lite. En behöver definitivt ha bägge. ^^ Innan jag äntligen kunde lägga händerna på det var jag inne på min lokala Gina-butik och rotade runt en hel del i deras nagellackslåda. När jag frågade efter det hade de tyvärr ingen aning, men skulle lägga namnet på minnet. Eftersom en nära kompis jobbar där så känner jag dem också litegrann, och några dagar senare fick jag ett sms från min kompis som berättade att de ställt undan ett till mej. :) Det är fin service det. Tror faktiskt flera stycken i butiken skaffat det också, tack vare mej. 
Så, till lacket då. Röd-rosa liksom lite duokromt med lite guldskimriga inslag av glassfleks. Det täcker bra på två lager, men har för mej att jag körde på tre.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar