onsdag 14 november 2012

OPI - Black Cherry Chutney

Är du en sucker för mörkt vampiga lack? Då skulle jag vilja påstå att du behöver detta, om du nu inte redan har det. Black Cherry Chutney från OPI är ett mörkt, mörkt, mörkt skimrande vinrött nästan svart lack. Eller är det ett svart lack med vinrött skimmer i kanske? Färgdefinition är inte min starka sida. Att jag gillar det, det är ett som är säkert i alla fall. Kände mej riktigt sexig när jag bar det. :) föringen var det inga problem med egentligen, det var bara jag som var lite för nära nagelbanden här och där och därför fick städa en del efter mej. men det var det värt. Två lager räckte gott och väl för bra täckning. Jag rekommenderar en googling för att verkligen se hur fint det är, det finns många bilder där ute som är mycket bättre än mina.
 




1 kommentar: