lördag 10 november 2012

Mannen med den gyllene pistolen har anlänt.

Vart helt pirrig när jag fick hämta ut detta paket häromdagen. Vågade inte öppna med en gång utan lät det ligga lite, och mogna till sej eller nåt. :-P



Det innehöll alltså The Man With The Golden Gun från OPI's Skyfall-kollektion som är ett samarbete med filmbolaget som gjort nya James Bond-filmen med samma namn. Som de flesta nog redan vet.

Skinande paket.
Innehöll inte mindre än tre The Man With The Golden Gun.


Nu är frågan: ska man sälja två eller behålla två? Har lagt ut ett på Tradera iaf. Hoppas på en liten vinst, så jag kan köpa fler lack såklart. Har ju inte ett enda av de andra ur Skyfall-kollektionen. Och så kan vi ju inte ha det, right?


6 kommentarer:

  1. Släng ut det andra också och köp andra ur kollektionen istället :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det lutar åt det hållet faktiskt! Jag vill ju ha fleeeeer. ;)

      Radera
  2. Maj gadd! Sälj till mig!!!! *dräggel*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, kolla här: http://www.tradera.com/opi-the-man-with-the-golden-gun-nytt-akta-guld--auktion_302682_168336972

      Radera
  3. Jag får mitt ex på ons!!!
    Ska bli kul att se hur det är!
    Sälj två och köp nya lack istället! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Spännande! Kommer snart ett inlägg om resultatet efterlackning.
      Yes, I will! :D

      Radera