söndag 11 november 2012

NailArtSunday

Det blev en enkel layering denna NailArtSunday. Temat var pojkvän/partner vilket jag inte har någon. :( Och lite dåligt med fantasi också. Detta bar jag igår när jag och några tjejkompisar var och kollade på Ladies Night här i stan. Vilket f.ö. inte alls visade sig vara min kopp med the. 
Lacken jag använt mej av är Swimsuit...Nailet It! som bas med The Man With The Golden Gun över. TMWTGG visade sej vara en aning svårjobbad, det var inte det enklaste att få med guldet på penseln i den utsträckning jag ville. Det blev för mycket lack och för lite guld liksom. Men jag kom på att om jag drog av det mot kanten inne i flaskan och sen plockade upp det därifrån igen, då gick det lite bättre. Nån som hängde med där? :D






1 kommentar:

  1. Snyggt!!
    Det påminner om en stjärnklar natt! :D
    Vill ha min TMWTGG nuuuuu! ;)

    SvaraRadera