fredag 2 mars 2012

Sunshine Pop and then some.

Kände för en glad härlig färg på naglarna, så Sunshine Pop från China Glaze 
åkte fram och på.
Solgult när det är som allra bäst.
Lite, lite shimmer i.
När jag haft det en dag kände jag för att pipma det lite och tog hjälp av
 My Valentine från KleanColor.
Om jag ser rätt så är det små glitterpartiklar i rosa och 
lite större hexagonala glitter i silver, gult och grönt.
Riktigt snyggt tycker jag.







 














Jag har tre lager av SP och två tunna av MV.
Gjorde ett litet test då jag vet att KC's lack är lite svårtorkade.
Jag lackade vänsterhanden med Seche Vite och högern fick bli utan.
Ca tre timmar senare var vänsterhanden som väntat utan problem,helt torkad/härdad, medan högerhanden fortfarande kändes ohärdad. 

Helt sjukt egentligen.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar