måndag 26 mars 2012

Glitter Overload.

Häromdagen kom det ju hem lite nya lack som sagt.
Och en del av dem gjorde mej tyvärr lite besviken.
Så även Essie - Set in Stones
Dock kunde jag faktiskt ha räknat ut det själv ifrån början.
Jag har ganska många silvriga glitterlack, så det här kunde jag ha skippat helt.
Här kommer ännu en jämförelse med de jag har:

Essie - Set in Stones, OPI - Servin' Up Sparkle, H&M - Confetti Kisses och China Glaze - Techno.
SiS är CK är så nära dupes det går tycker jag. Dock får man upp lite olika mycket glitter på borsten när man målar. SUP har mycket mer små glitterpartiklar så det kommer i en klass för sig. Och Techno har ju holografiskt glitter i sej så det blir ännu en annan klass.

Men ändå: jag tycker inte att jag behöver riktigt alla dessa. 
Men nu har jag det, och de är här för att stanna.
Ska bara komma ihåg att låta bli att beställa fler. ;)


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar