söndag 4 mars 2012

Stripes 'n Dots.

Nail Art Sunday, tjohej! Idag har jag lekt lite med stripingtejp och min nya dottingtools. Inte så värst genomtänkt, det blev mest att jag provade lite olika mönster efterhand som jag kom att tänka på dem. Men det var kul iaf. Grunden är Fly från OPI och prickar och ränder gjordes med Kinetic Candy från China Glaze.

Diverse prickar och ränder.
Tror jag gillar pekfingret och lillfingret bäst.
Gjorde högerhanden sist och till slut tog min fantasi slut, lite glitter på ringfingret och lillfingret fick inget på sig, därför är det inte en s med på kort. :)
Nästa gång ska jag göra lika på alla, måste bara välja ut vilket mönster det blir.


6 kommentarer:

  1. Kul med lite galen manikyr så där, en som inte kan bestämma sig:)

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. Ja, de passade riktigt bra ihop de här två. :)

      Radera
  3. helkul och galet, gillar det skarpt!

    SvaraRadera