söndag 8 april 2012

Puss i påsk!

Påskdagen är här och det är Nail Art Sunday på gång!
Dagen till ära har jag målat ägg.
Såg en bild på nån blogg för en vecka sen eller så
 ( kommer tyvärr inte ihåg vilken )
 och kände att detta ville jag också pröva.
Sagt och gjort. 
Dock gick två sönder och ett kläcktes. :D
Jag har använt mej av China Glaze Moonlight som bas.
Fem eller sex lager blev det då denna var väldigt skir, som filmjölk typ.
Måste skaffa ett bra vitt underklädeslack.
Men till slut blev jag nöjd, det härdade och fantasin kunde flöda.
Eller, så mycke fantasi hade jag inte, men det blev ett helt okej resultat ändå.


Prickar gjorda med dottingtool och linjer på frihand (det syns).


Fattar inte varför vissa bilder lägger sej på sidan såhär? De ligger ju rätt i datorn och så...

Man får inte var för snabb, då är olyckan lätt framme.

XOXO

1 kommentar: