fredag 6 april 2012

China Glaze - Agro.

Jag måste bara börja med att säga: SE THE HUNGER GAMES!!!
Det är den bästa film jag sett på länge. 
Och böckerna är också jättebra.
Läs dem.
Nu till lacket.
Agro är det första jag provar från kollektionen.
Ett mörkgrönt, mossigt grönt kanske, shimmerlack med en massa fint guld i sej.
Gnistrade fint på mina naglar och jag fick en hel del komplimanger från kunder och kollegor.
Men, vilken kass formula!
Segt som sirap tyckte jag. 
Svårt att få till bra.
Annars kan man ta ett tunt första lager för att bygga ett eller två till och det blir fint.
Med detta fick jag ta ett jättetjockt första lager för att ens kunna få ut det på hela nageln.
Och sen ett till för att få det ordentligt täckande.
Krångligt och kletigt.
Men lyckades bli nöjd till slut iaf.


Jättefin grön färg.
Det guldiga ger ett fint djup.




Köpte inte alla i kollektionen den här gången, 
då det bara var ca hälften som tilltalade mej.
Ska visa de jag gillade snart.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar