söndag 19 februari 2012

Splatter.

Mitt bidrag till NailArt Sunday.

I somras, precis när mitt intresse för nagellack gått från helt average till 100% nail nerd, hittade jag till den här tutorialen som visade hur man gör en splattermani. 
Och det ville jag ju såklart prova.

Gillade resultatet skarpt.
Av nån anledning så tycker jag att vänsterhanden blev snyggare än högern, det va nog en första.

Det är bra att ha nåt under, annars har man ett väldigt fint bord efter.
Färgerna jag använde mig av var Pool Party, Señorita Bonita och Electric Pinapple, alla från China Glaze.


XOXO

2 kommentarer:

  1. cool, aldrig testat splatter själv. Lite nyfiken faktiskt men det får nog vänta till sommaren då den känns väldigt sommrig:)

    SvaraRadera
  2. Tack! ja, den var riktigt kul att göra faktiskt. Tidskrävande dock, men det är det värt. :) Man kan ju göra med andra färger, lite mot kamouflagehållet tex. Det blir nog också snyggt. Kom att tänka på det precis nu, det måste jag nog prova snart. :D

    SvaraRadera