torsdag 16 februari 2012

Purple + Purple.

 Byter ut den rosa half'n'half (eller finns det nåt riktigt namn på denna typ av manikyr) mot en lila.
Det var ju efter att jag varit in hos Neglelakkmani som jag blev lite smått obsessed av att använda tejp som hjälp vid manikyrer.
Och nu har jag också klickat hem inte mindre än 18(!) rullar med striping tape från eBay, till det absolut helt överkomliga priset av 3.99 dollar.
Älska fynd!

Gothic Lolita, ElectroPop, China Glaze
Bildbevis :)
 

Sweet Hook, ElectroPop, China Glaze

Mer bildbevis :)
Gillar verkligen lacken från ElectroPop-kollektionen. 
Härliga färger som piggar upp, bra formula och kul att matcha och mixa med. 
Nästa gång ska jag prova nåt som inte är ton-i-ton. Undrar vilka bara.. :)
Förslag?


XOXO

2 kommentarer:

  1. Det där var riktigt snyggt! Måste nog testas.

    SvaraRadera
  2. Tack! :) Jag vart mycket nöjd med resultatet. Det va ju inte jättesvårt. Funderar för fullt på vilka "omatchande" lack jag ska göra den med nästa gång.

    SvaraRadera