fredag 18 januari 2013

China Glaze - Pizzazz

Alltså, i min smak kan det ALDRIG bli för mycket glitter. Och det gör det inte nu heller. Pizzazz från China Glaze's Holiday Joy-kollektion är fullsmäckat med lite större glitter (märk väl; lite större än 'vanligt' glitter) i silver, lila, grönt, orange och blått + större hexagonala glitter i silver och lila. Det är så himla fint! På bilderna har jag tre lager som behövdes för att göra det helt opakt. Det var väldigt lättmålat. Smart som jag var så la jag ett lager Seche Vite som underlack, vilket ju som ni vet underlättar borttagningen oerhört. Jag kunde helt sonika plocka av lacket i ett enda sjok från i stort sett varje nagel. Så praktiskt. Dock inte om en vill att det ska sitta en längre tid.






4 kommentarer:

  1. Väääldigt mycket glitter i det där du :) Lite för mycket för mig, men tycker nog ändå att det här ser finare ut än Glitter All the Way.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag älskart!! :) Ja, lite finare det håller jag med om.

      Radera
  2. Snyggt, men det är från julkollektionen ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men hallå! Det vet jag väl. ;) Ändrar det och skyller på att jag var trött när jag skrev inlägget.

      Radera