lördag 11 augusti 2012

OPI - Show It and Glow It!

Oj, vilken glitterfest! Det här är en av de vackrare glitterlacken jag har och även om jag visste att det skulle bli ett helvete att ta av det, så lackade jag hela naglarna i alla fall. Show It and Glow It! kommer från OPI's Burlesque-kollektion som kom år 2010. Det är fullt av en massa glitter i lila, rosa och silver. Ibland anar man även andra färger, lite blått, lite grönt, lite orange. Det var lite småsegt att lacka med, ganska tjockt och lite klumpigt, men det gick bra ändå. Tre lager använde jag mej av för full täckning. Loves it! ( Tog en halvtimme att få av det, och sen en kvart till för att städa bort allt glitter på naglarna, händerna, kläderna, bordet m.m. )






2 kommentarer:

  1. Jag älskar verkligen Burlesque-glittren, de är så fina allihopa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh ja, verkligen! Jag måste skaffa fler. :)

      Radera