torsdag 14 juni 2012

Black Spotted.

Har ni hört talas om OPI's nyaste grej? Läste precis om det hos Fashion Polish, och oj vad jag vill ha detta!! Tydligen säljs det bara på franska Sephora dock, och på några utvalda ställen i USA. Tråkigt värre. Efter en snabb titt på eBay så verkar det finnas några iaf, men till hutlösa priser. Jaja, får väl va med i FP's giveaway och hoppas på tur helt enkelt.
Det här helt nytt va? Jag har inte hört talas om det förut. Känns så mycket roligare än shatter måste jag säga. Coolt att det liksom blir "hål" i färgen. Tänk er de ändlösa kombinationerna...
Känner mej som Homer när han tänker på sitt älskade öl. Mmmm..dregel..


2 kommentarer:

  1. Själv kände jag spontant att "fläckar kan jag väl göra själv med en pensel" ^^

    SvaraRadera
  2. Ja, jo, det är klart. Men här är det ju inte fläckarna man "gör". Utan det emellan och då tänker jag mej att det blir en helt annan effekt. Fast det beror ju på hur duktig man är med penseln, kanske går att få till det med den också. Men där är mina skills begränsade. :)

    SvaraRadera