måndag 16 januari 2012

OPI Meep-Meep-Meep + KleanColor Grand Finale & Starry Night

Fick en request av Sara att hon ville se hur Meep-Meep-Meep ser ut på, så här kommer den.
 Detta lack var mycket lättpåstruket och hade ganska bra täckning.
Jag har tre lager på bilden, men om man vill kan man klara sig med två.



Läckert hallonrött lack med en massa mumsiga glassfleks i som skiftar i rosa, lila och guld.
Valde att blinga till det lite.
 KleanColor's Grand Finale ser ni här. 
Genomskinlig bas med holografiskt bar glitter. 
Va lite pill att få glittret att göra som jag ville.
Inte helt nöjd, men det får duga för tillfället.
Två lager.

Annat bling på högerhanden.
Här är det KleanColor Starry Night.  
Genomskinlig bas med små rosa glitterpartiklar och större holografiska bar glitters.
Något utav de tjockaste lack jag någonsin provat på. 
Helt sjukt, men ändå lättmålat som tur var. Ett lager.

Liite skillnad på innehållet.
Beställde dessa + 18 till från BeautyJoint i höstas nån gång. Hade läst lite si och så om dem. Och det är ungefär så jag fortfarande känner, si och så. Som ni ser på bilden är det ganska mycket lack som fattas i den ena flaskan. Men det är inte jag som använt det, utan den kom så. Ganska dåligt tycker jag. Men inget jag orkade klaga på. För $1.75 styck är ändå ett riktigt bra pris.


XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar